Nieuw Zeeland avonturen!

Uitzichten, mannen en eten!

Bonna Serra,
Hier weer een berichtje vanuit een heerlijk warm Florence. We zijn nu al 3 dagen in Florence, maar wat een ge-wel-dige stad. Er staat altijd een lekker windje, en met een zwembad op het dak is de hitte snel verdreven ;)
We hebben zaterdag vrij weinig gedaan. We hebben een heerlijk hapje gegeten in ons hotel, wat overigens poepie chique is! Was echt meesterlijk.
Zondag hebben we een hop-on-hop-off tour gedaan. Was vooral voor de snel verhitte mensen onder ons, Gerda dus, een ware uitkomt. Ook erg leuk, veel gezien en ook nog een bergstadje bezocht.
Vandaag zijn we 's ochtends op pad gegaan. We zijn naar de Santa Crucio gegaan, een mooie kerk en we hebben bij het panoramisch uitzicht op de stad zitten zwijmelen :) Verder hebben we vandaag lekker een chilldagje gehad, dus lekker gelezen bij het zwembad.
We hebben overigens zondag een hapje gegeten bij de Mozzarela Bar (naast de Gucci en Dolce & Gabanna winkels), waar wij een zeer goede invulling waren bij het chique publiek.
We beginnen al erg in te burgeren, na wat spraakverwarringen: NEE Obrigado is geen Italiaans mevrouw, dat is nu echt Portugees.
Mijn nonnenteller staat momenteel op 12. En dat in 3 dagen. Straks komen wij als nonnen terug. Het uniform is het overwegen waard! ;)
Verder overweeg ik om in een Burka over straat te gaan, ik snap nu eindelijk de voordelen, want de mannen hebben zeer veel intresse voor mijn voorgevel! ;) In het begin is het wel leuk, maar het wordt nu wel een beetje vervelend. Zeker omdat niet alleen jong en knap kijkt, maar ook oud en lelijk. Op deze momenten wordt Rick gemist, die werd in Amerika namelijk steeds voor mijn man aangezien.
Nou, that's it. Wij horen dat het snertweer is Nederland, wat naar voor jullie, we zullen wat van het lekkere weer naar jullie sturen.
Ciaoo!
ps. Kleine sfeerimpressie! ;)

marianvm

Nou geniet maar van het mooie weer ,hier komt het met bakken uit de lucht.
Niet te bruin worden hoor anders steek je hier zo af.
nog heeeeel veel plezier

Steven

Leuke foto!!
Al veel gedaan en gezien lees ik.
Nog wat gekocht in de Gucci of D&G shop? Haha, grapje, wij moeten ook nog op vakantie. Je kunt kiezen: a. een t-shirt van Gucci OF b. 7 dagen met Steven naar Lissabon. (Ik zou a. doen, hahaha).
Geniet ervan!

Groetjes

ome anton

Ik snap die mannen wel ;-) Toch nog geen een aan de haak geslagen? Trouwens dat schrijven gaat je goed af! Al eens overwogen om het in boekvorm uit te geven? Ome Anton wordt wel je impressario....

Rick & Henk

Wij zien hier wel af met schoonmaken & wassen & eten koken enz. Gelukkig hebben wij vandaag ook iets aan de hemel staan wat op een zon lijkt en dat bij een temperatuur van wel 21 graden, waho.
RICK is vandaag naar Movieworld en begon zich gisteren reeds te vervelen. Gelukkig mag hij donderdag een dagje werken.
Die Italianen hebben toch een goede smaak mbt eten, kleding en gevels!!!
Geniet nog maar even dan doen wij het hier een klein beetje.
Bon e sera mi amor (dat is nog eens Intaliaans)
Rick & Henk

Elly vd Lelij

Hai Sanne en Gerda,
Wat kicken zo een zwembad op het dak, moet ook wel een onwijs uitzicht zijn over de stad.
Geniet lekker van het eten en de zon!!!