Nieuw Zeeland avonturen!

Los Angeles, Chicago, Amsterdam

Hee allemaal!

Dan toch nog maar even een berichtje om te vertellen over onze laatste 'echte dag in USA. We zijn vandaag dus op cirytour geweest. Wel leuk, hebben Rodeo Drive gezien, de Walk of Fame. Daarna was het een beetje de vraag wat we wilde gaan doen. We hebben uiteindelijk besloten om naar de Universal Studios te gaan. Dit is een soort park, waarbij je een tour kan doen langs de studios van Universal en daarbij zit ook een soort pretpark.

Eenmaal aangekomen moesten we 80 min wachten voor de rondleiding. Maar, het was het waard! We zijn rondgereden door Wistaria Lane (Desperate Housewives), de set van Jaws, Jurassic Park, 4D film (acties) van KingKong, de Tokyo Drift set, en toch wel het allergaafste door het rampgebied van de supertoffe film War of de Worlds. Echt super bijzonder. Je rijdt dus rond, en ziet een compleet New York maar als je er er achterkomt is het allemaal van hout! Echt grappig. Daarna zijn pa en Rick in een spookhuis gegaan (ik niet, was al geschokken van de wilde aap, Kingkong) was leuk en daarna een 4D film van Shrek, was echt leuk. En toen nog de echte Amerikaanse show Waterwold. Wel een leuke ervaring.

Morgen om half 5 's-ochtendsgaat de wekker, en dan hopen we de volgende ochtend in Amsterdam aan te komen.

Jullie zien de foto's wel als we terug zijn!

Tot snel!

Dini en Joost

Genoten van jullie reisverslag en de foto's die we tot nu toe gezien hebben. Goede vlucht en tot ziens in Monster !!!