Nieuw Zeeland avonturen!

Las Vegas en Los Angeles

Hoi allemaal!

Wat is het toch leuk om jullie reacties te lezen, super tof!

Vandaag zijn we aangekomen in Los Angeles, zoals vaders zegt: de stad van de Doors! haha. Maar om nog even terug te komen op het vorige verhaal.

We zijn dus wel naar Death Valley geweest, en dat was wel heel bijzonder om mee te maken. Het is dus een nationaal park, maar het park is zo groot en zo gevaarlijk dat veel mensen zich er niet aan wagen. Maar onze chauffeur dus wel. We zijn op het middaguur uitgestapt om te eten en toen was het 46 graden. Daarna even gereden naar een uitkijkpunt, en toen was 47 graden. Echt onwijs heet. Wel heel bijzonder om mee te maken, we zijn dus ong. 2 uur in Death Valley geweest. En je kunt 2 uur rondrijden en niemand tegen komen. Ook is er maar 1 post waar je om hulp kunt vragen, en je hebt geen bereik met je telefoon. Maar wel heel tof.

Daarna Las Vegas, wat een stad zeg. Je rijdt de hele dag in de woestijn en dan ineens zit je in een soort oase. Echt heel bijzonder. Maar moeilijk uit te leggen. We hadden een mooi hotel waar een pretpark in zat. Wel leuk, lekker gegokt, maar helaas niets gewonnen.

vandaag gaan rijden naar LA, hier is het niet zo warm, 20 graden. Maar ook wel lekker. De wonderen zijn trouwens de wereld nog niet uit, want Rick is zelfs aan het lezen!

Morgen gaan we op stadstour, en daarna hopen we de studios te bezoeken. Daarna gaan we naar huis. Zondag vliegen we eerst naar Chicago ( 4 uur) en dan 8/9 uur naar Amsterdam. Dit is dus de laatste blog vanuit de USA. Ik hoop nog wat foto's erop te kunnen zetten. Je moet hier alleen betalen voor de comp. Dus ik kijk nog even!

Tot laters! x

Ome Anton

Er is nog een wonder! Sanne die geen bereik heeft in the middle of nowhere waar het bloedverziekend heet is, je slechts 1 noodpost hebt als je die kunt vinden en dat gewoon tof noemt... Ik heb weleens iemand in Nederland zien ontploffen omdat er geen bereik was....

Ik wist helemaal niet dat Rick wist hoe boeken eruit zagen, behalve dan technische natuurlijk en natuurlijk de geschiedenis van het bierbrouwen. Mijn laatste kans op een Blues-Neger is in Chicago. Maar ja, dat zal ook wel geld kosten.

max

Heeeeeeeeeeeej Sannn,

Johhh egt super kikke om te lezen dat het zo gaaf is !
Ik wil der ook al zolang heen en jij ben dus al gewoon geweest ! LEUK HOOR !:P

Nog heel veel plezier de laatste paar dagen en dan gaan we nog even wat gezellig drinken in scheveningen ofzo want ik wil al je verhalen gewoon nog een keer horen !

De groete aan rick en je vader.

XX Max

P.s bedankt voor je kaart egt leuk dat je der aan heb gedacht !!