Nieuw Zeeland avonturen!

Niagrara Falls, Tortonto en Washington DC

Hee Allemaal!

Net terug uit een lange busreis, was ongeveer van 7 tot 6 uur. Hebben van Canada naar Washington DC gereden.

Ik zal eerst even het een en ander over Canada vertellen. Want wat is het een gaaf land zeg! We kwamen aanrijden en zagen vanaf een aantal miles al de stoom van de watervallen. Toen we dichterbij kwamen, konden we ze dan ook echt zien. Echt onwijs mooi en gaaf! We zijn 's avonds gaan eten in de Skylon tower, een grote uitkijktoren (denk aan Euromast) met daarin een restuarant. Eten was niet bijzonder, maar het uitzicht!! Wat mooi. Na lang te hebben te hebben gekeken gingen we terug want de volgende dag, stond Toronto op het progr. Even rijden en toen kwamen we in een mooie moderne stad. We hadden niet echt veel te bekijken, dus gingen we naar het grootste ondergrondse Mall van Canada. Dit is zo omdat de winters er zo koud zijn. Lekker even geshopt en toen kwam toch echt wel het hoogtepunt van de dag. Een trip op de maid of the mist. Dat is een bootje waarmee je echt naar de watervallen toegaat. Je krijgt dan een onwijs sexy regenjas aan, maar daar ben je blij mee, en gaat naar de watervallen. Het was echt onwijs mooi, het geluid dat ze produceren was uniek! Een aanrader!

Wij vonden Canada echt mooi, vooral qua natuur. Er kwam nog een klein stormpje langs, maar dat was niet bijzonder volgens de canadezen ;)

Vandaag zijn we naar de Amish Country geweest, dit is een leefgemeenschap van mensen van de oostenrijkse/ duitse kerk. ze maken geen gebruik van moderne middelen. We zijn in een shop van hen geweest en hebben die mooie koetsjes (uit de film gezien).. Echt bizar hoe die mensen leven. Wel mooi om te zien. Denk aan House on the Praire en dan heb je wat wij hebben gezien.

We zijn nu net in Washington DC aangekomen, poep chique hotel. Nog niets van de stad gezien. Morgen gaan we de highlights zijn, even bij Barack op de koffie en naar pentagon! Daarna gaan we op eigen gelegenheid naar het museum van Indians en ik naar het Vietnam monument. We zijn erg benieuwd naar Arlington, daar wordt morgen ook de gesneuvelde soldaat begraven. Wij zijn benieuwd.

Zaterdag morgen vliegen we naar de West. De volgende blog is dus weer 6 uur vliegen verder!!!

Wij vinden het super leuk om jullie reacties te lezen, en we willen zeker iedereen de groetjes doen!

@ Anton, we zijn langs het caf'e van BB king geweest moest ik vermelden van vader, hij was er alleen niet ;)

Tot laters!

PS. Nog steeds geen foto's, waarschijnlijk omdat ze bang zijn voor een virus of zo?

anton

Kicke zeg! Ik heb echt het gevoel dat ik een beetje met jullie mee reis en over je schouder mee kan kijken. Je schrijft heel inspirerend en ik krijg zelf steeds meer zin om er ook naar toe te gaan... Jammer dat BB er niet was. Hij heeft een museumpjuh. Maak je wel een beetje reclame voor Blues aan Zee!!!!

Marlies

Eej luitjes!!

Wij zijn net terug uit Turkije! Tijdens onze reis hebben we via het gratis internet op de telefoon lekker met jullie mee kunnen lezen! Het was een beetje een gedoe om een reactie achter te laten.. dus vandaar dat ik dat nu pas doe!

Wat klinkt het onwijs gaaf allemaal! Wat hebben jullie al veel gezien en meegemaakt! (Daar valt onze vakantie echt bij in het niet, haha!) Ik zou echt willen dat ik erbij was! Gelukkig schrijf je de verhalen alsof we erbij zijn! Echt tof, San! lekker vol blijven houden! En ik hoop dat er snel fotootjes komen, want die spreken natuurlijk nog meer!

Is het resigezelschap ook gezellig? Nog leuke mannen (voor San) en leuke vrouwen (voor Rick en alleen kijken voor henk natuurlijk!)??

Tot lees! En heel veel plezier verder!! Ik zie al weer uit naar het volgende verhaaltje!

Dikke zoen, Marlies!

Melanie

Haaj tjikk!!

kheb niet al je verhalen gelezen, maar man man wat gaaf wat jullie aan t doen zijn!!
natuurlijk ben ik stinkjaloers dat je naar canada bent geweest :P heb elke dag heimwee terug naar dat land ;) kheb vast niet overdreven hoe ongelooflijk prachtig en gastvrij dat land is!! al zat jij helemaal aan een andere kant, dat wel ;)

k zie ook dat je naar las vegas gaat, vet tof hoor!! deze trip zal wel de grootste ervaring van je leven zijn? of niet? ben je van plan nog grotere reizen te gaan maken? ;)

k ben gistermiddag terug gekomen van mijn vakantietje met sbas, was vet gezellie, jammer dat het over is,, maarja :)

tjik ik wens jou en je pap en broer nog heeeeeeeel veel (kijk) plezier en geniet ervan! maar dat komt vast wel goed ;)

kusje! we gaan snel daten!