Nieuw Zeeland avonturen!

Boston

Hee allemaal!

Zo, gelijk maar weer een blog er achteraan, omdat we in dit Hotel ook internet hebben. Helaas kan ik nog steeds geen foto's erop zetten, wat wel erg jammer is.

Gisteravond hebben we heerlijk gegeten op Times Square. Times Square is echt een bizar deel van NY. Het was er echt onwijs druk, maar zodra je een zijstraatje induikt is er niemand meer te zien. Zijn de (mega-) grote Toy'r Us ingeweest, waar een groot reuzenrad midden in de winkel stond. Was echt heel druk, je moet denken aan kersttijd in Nl en dan 10x zo druk. Ook was er een Basketball wedstrjd in Madison, hierdoor was de police erg aanwezig. De wedstrijd was volgens mij Puorto Rico vs China. Al met al een boeiende avond.

Vandaag gingen we om 7.00 de bus in om te rijden naar Boston. Was best een lange reis, maar er is een hoop te zien op deze wegen, dus je vermaakt je wel prima.

Toen we de stad Boston inkwamen, zagen we maar een paar hoge gebouwen. Ook was het hier niet meer zo heet als in NY. We zijn een soort centrum ingelopen, en hier waren allerlei leuke terrasjes. Daarna zijn we naar Harvard gegaan, wel leuk om te zien, maar niet heel mega intressant. Boston wel een hele leuke stad, een echte studentenstad waar alles erg relaxt verloopt.

Morgen gaan we op weg naar Canada en de Niagara Falls. Wij zijn erg benieuwd.

Tot laters!

PS: @ Anton, die bluesmannen hebben we nog niet gespot! Ga eens even goed rondkijken. Marian, jullie hebben toch kamers over hihi!

Gerda

Hoi, leuk om als ik 's ochtends op kantoor kom, jullie verhaal te lezen. Inderdaad jammer dat er nog geen foto's zijn. Ben ook erg benieuwd hoe Canada zal bevallen. Hier regent het cats and dogs ! maar best uit te houden !!

Thea

Hoi Reizigers,

Leuk om te lezen allemaal. Klinkt hartstikke leuk.
Zijn de Amerikanen nog een beetje vriendelijk tegen ons Hollanders?
Hoop dat je snel foto's kunt laten zien.
Veel plezier.

Groetjes, Marc, Thea, Tim en Elise

Sjoerd en Joy

Hoi allemaal,

Van Gerda jullie mail doorgezonden gekregen zodat we even rustig op ons gemak jullie verhalen kunnen volgen. Jammer dat het nog steeds niet lukt om foto's erbij te plaatsen. Moeten jullie maar extra schrijven zodat de indrukken goed overkomen. Hoop dat jullie genieten en we houden ons wel op de hoogte met jullie reisverslagen.
Groetjes Sjoerd en Joy