Nieuw Zeeland avonturen!

New York City

Hee Allemaal,

Hier dan onze eerste blog uit Amerika. We zijn na een een hele lange en vermoeiende dag aangekomen in New York, waren bijna nog de koffers kwijt, maar die kwamen gelukkig op de eerstvolgende vlucht uit Chicago mee. Na een dag van ong. 23 uur gemaakt te hebben gingen we dan lekker slapen in The City that's Never Sleeps..

Vandaag hadden we eerst een tour door het citycentrum. Was erg grappig, de reisleider vond zichzelf intressant en heeft veel over zijn eigen ervaringen verteld. Maar dat maakt niet uit. We hebben vandaag (bijna) alles gezien! We hebben de Wall street Bull gezien (veel te druk), langs het huis waar John Lennon is vermoord etc. Daarna gingen we op weg naar het WTC, of Ground Zero. Zijn een soort gebouw ingegaan waar we de bouwplaats konden zien. Was erg bizar om te zien, dat er eigenlijk alleen een grote put is, waar gewoon weer wordt gewerkt. Maar wel indrukwekkend. Even gestopt voor een lekker bakkie bij de Starbucks en toen door naar The Statue of Liberty (vrijheidsbeeld). Nou het was zo druk bij de boot naar Ellis Eiland, dat we hebben besloten dit niet te doen. We hebben met een groepje waarmee we reisden besloten een 3 uur durende boottocht te doen.

Tijdens die boottocht vaarden we langs Manhatten. Toen we dan bij Ellis Eiland aankwamen was het wel super gaaf om te zien. Een vrouw met een toorts, maar wel heel tof!

Was trouwens vergeten te zeggen, het is hier bloedheet! Maar op de boot ging het natuurlijk even lekker regenen en onweren! Maar dat heeft wel als bijkomstigheid dat het niet zo bloedverziekend heet is in de stad.

Na de boottocht zijn we terug gelopen over 7th Avenue, met daarbij alle neon reclame en dergelijk! Lekker hoor!

Verder moet ik even melden dat alles goed met ons gaat, we hebben het gezellig!

Morgen gaan we op weg naar Boston. Hopende we daar wel de foto's erop kunnen zetten, want dat lukt niet helaas pindakaas!

Tot laters wij gaan eten @ Times Square

Oom Anton

Moah Wereldreizigers! Eten jullie niet teveel dubbele hamburgers, voor je het weet moet je bijbetalen voor extra gewicht op de terugreis. Mocht je nog een oude bluesneger tegenkomen stop hem gerust in je handbage. Wij kunnen er bij Blues aan Zee nog wel 1 voor het festival gebruiken... Shake your moneymaker! Anton

marian

Tante staat zo raar, laat anton maar schuiven hoor!!!
Geen neger want die past niet meer in ons huis.
Fijn dat jullie het leuk hebben. Marlies heeft ook 38 gr. en doet niet veel meer dan in het water liggen.
nog veel plezier.

Elly van der Lelij

Gelukkig is het allemaal goed verlopen, jammer dat de koffers niet meteen wilde, maar daar heb jij toch een abonnement op Sanne?
Geniet van alles om je heen, dat kun je je hele leven meenemen.
Elly.

Peet en Marian

Hey wat leuk om jullie verhaal al te lezen, we houden het in de gaten wat jullie allemaal verder beleven.

Heeeeeeel veel plezier

Steven

Ha reizigers,

Leuke verhalen! Leuk om te lezen.
Geniet van de leuke, bijzondere, mooie dingen die jullie doen en bezoeken.
Veel plezier, geniet ervan.

Groetjes,
Steven

Nic en Helga

Wat leuk om jullie reisverslagen te lezen, we genieten mee.

Groetjes Nic en Helga