Nieuw Zeeland avonturen!

Edinburgh

Heee allemaal!

Zo even een update over de laatste ontwikkelingen, het zijn nu nog maar 8 dagen tot aan Amerika. (:

Deze week samen met Marlies naar Edinburgh, Schotland geweest. Hier even die nieuwe camera uitgeprobeerd..
Was echt een hele toffe en gezellige vakantie! Er waren alleen natuurlijk weer wat bijzondere dingen gebeurd, maarja, dat gebeurd altijd als Marlies en ik op vakantie gaan! ;)

Het begon namelijk met de aankomst in Schotland dat mijn koffer er niet was! (nu hoorde ik dat het geen uitzondering was) maar het was natuurlijk wel erg vervelend. Gelukkig had Marlies wel haar koffer mee genomen, dus we hadden wel spullen..

Al met al hebben we een heleboel leuke dingen gedaan, naar de film geweest (Shrek, aanrader), kastelen en de stad bezocht, een trip door de bergen en een loch (meer) gedaan.. Was echt heel gaaf! Ga even kijken of ik een foto erop kan zetten (kan ik gelijk even oefenen voor straks!

Well, dit is wel genoeg, ik ga nu de foto's selecteren en een lijstje maken voor Amerika!

Latersss!

Reacties

Reacties

Elly van der Lelij

Hallo vakantiegangers,
ziet er leuk uit allemaal daar zeg, zeker de kastelen lijken mij de moeite waard. Heel veel plezier nog en mooi, in ieder geval droog weer gewenst.

max

Heeeeeej sannn !!

johhhh het klinkt heel leuk allemaal zeg !!
Wel jammer van je koffer maar dat komt helemaal goed denk of heb je hem al ?

Nja heel veel plezier daaro ? en de groeten aan marlies.

Doeiiii Max

Leandra

Sanne Bannne!!!

Ah ik wil alles horen:D!!


xxx

Henk

Leuk Schotland op de fiets te doen. Lekker whisky proeven.
Op naar USA

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!