Nieuw Zeeland avonturen!

Ho ho ho, merry christmas!

Op zondag stond het vertrek op het programma. Henk stond uiteraard al om 5 uur klaar, Marlies vroeg zich af: “heb jij niet gewoon met jas en schoenen geslapen?” Maar na een super snel ritje naar Schiphol ging de reis beginnen! Even inchecken, en off we go!

Het eerste deel van de reis naar Singapore. 12 uur, 2 films en een kerstdiner verder zijn we aangekomen op Changi Airport waarna we het volgende vliegtuig nemen naar Perth. Weer 5 uurtjes verder, geen films maar beetje bijgeslapen komen we aan in Perth Australië. Hier moeten we ons 8 uur vermaken, en dat is eigenlijk best lang. Wel hebben de kerstman gespot en die loopt hier in korte broek ;) het is namelijk 33 graden. Na onze tijd gedood te hebben, we staan 1-1 in yahtzee, het laatste stukje van de reis. In 6 uur naar Christchurch.

Overigens was er een klein paniek momentje. Na het doen van een lekker dutje op het vliegveld in Perth, een hernia verder, ging er een alarm af en werden de uitgangen dicht gezet. Na 30 minuutjes ging hij eindelijk uit, waarschijnlijk Santa die niet door de douane kwam ;)

Als we aankomen in Christchurch maken we ons op voor de strenge douane van nieuw Zeeland, maar na aangifte van onze dropjes mogen we door! Gelukkig! Rest van de dag doen we het rustig aan, alles is trouwens ook dicht hier, en ons kerstdiner wordt bij de grote M genuttigd. We missen de gourmet van Gerrit wel! Morgen gaan we richting mt Cook! Allemaal een fijne kerst!

Liefs, Henk en Sanne

Marian v.M

Heel veel plezier en Zalig Kerstfeest.( merry Christmas )

Thea plus fam

Merry Christmas ?
Veel plezier???♥️

gerda

merry christmas en veel plezier !

Steven

Maak er een onvergetelijke reis van samen. Fijn Kerst!

Petra Bruggeling

Wat een leuk geschreven verhaal, zie uit naar het volgende verslag, veel plezier!

Anton

Een onvergetelijke Kerst. Blijf schrijven want dat doe heel plastisch. Ik zie de beelden helder voor me terwijl ik het lees.

Marlies

Ik zie nu pas dat er weer een site is! Gaaaaaaf!
Mooi begin weer van jullie avontuur! Heel veel plezier!!

Thea

Wow, dat ziet er al mooi uit zeg!