Nieuw Zeeland avonturen!

Italie

Bon Buongiorno Luitjes,
Wederom de familie van Ruijven is op vakantie en deze keer zijn we aangekomen in Florence. Na een avontuur van jewelste zijn we vanmorgen vroeg aangekomen op het treinstation van Florence.
De reis begon gisteren in Den Haag, hier werd al duidelijk dat vrouwen geen rekening houden met het dragen van de koffer als je hem zelf moet dragen. Hij was namelijk veel te zwaar!! Met inmiddels al gegroeide spierballen van Utrecht naar Duesseldorf en van Duesseldorf naar Munchen en toen gingen we op zoek naar onze slaapcabine.
Op het ticket stond aangegeven dat we in coupe 4 en ligplaats 75 en 76 zaten. Eenmaal bij de coupe aangekomen werd duidelijk dat dit de verkeerde was, het moest 7 zijn! Maar er was file gevormd waar de ring van Amsterdam jaloers op kon zijn.
Na een aantal spraakverwarringen, totale stress, boze italianen en platgeplette jappanners toch aangekomen in onze coupe. Hierin lag een jongen die het woord: Hallo al niet kon vormen, dus dat was erg gezellig. We gingen braaf op de onderste bedjes zitten toen de zeer Duitse conductuur ons besloot naar boven te sturen. De bedden, waren ongeveer op 3 meter hoogte en zonder erg veel bescherming zodat je er niet uit kon rollen. Ook konden we niet rechtopzitten maar moesten we onze quasimodo-boggel voeden door met de nek naar beneden te zitten ;)

Ik vreesde dat mijn moeder spontaan flauw zou vallen van de hoogte, maar ze heeft het gehaald tot het einde van de reis. RESPECT!
Met een half uurtje vertraging aangekomen op Florence en toen begon het wachten, we zijn inmiddels in ons hotel en gaan lekker een siesta houden! Wij hopen dat jullie ook zulk lekker weer krijgen ;) Want hier is het héérlijk!